سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من و یک نفر دیگر ...
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
پرخوری حجاب تیز فهمی است . [امام علی علیه السلام]
نویسنده : الهه:: 89/3/2:: 2:0 عصر

 

 یادمه بچه بودیم به ما میگفتن دوقلوهای افسانه ای . جولز و جولی .

انگار خودمونم باورمون شده بود .

خیلی وقتا جولز و جولی بازی می کردیم .

همه ی ماجراهایی که توی کارتون میدیدم بازی میکردیم .

یادش به خیر . چقدر کیف داشت .

یه بار خیلی جو گیر شدیم . البته فکر کنم سامان بیشتر از من جوگیر بود .

دستهامونو به هم داده بودیم که مثلا نیروی افسانه ای بیاد بیرون .

بعد سامان گفت : اینطوری نمیشه . با همون لحن بچه گونه اش ( قربونش برم ) گفت باید دهنمونم بذاریم روی هم .

نمی دونم اون موقع توی ذهن بچگانه اش چی میگذشت .

همین که لبهاشو گذاشت روی لبهای من ، بوسید .

یادم نیست که من چیکار کردم . ولی احتمالا خیلی خجالت کشیدم .

اون موقع حتی روحم هم خبر نداشت که تو آینده چه اتفاقایی قراره بیافته ...

*

واسه عید که اومده بود پیشمون یه هفته موند .

منم توی دلم جشن گرفته بودم .

فکر کنم روز دوم عید بود . ظهر بود . مامان و بابا خواب بودن .

من و سامان هم توی اتاق بودیم . داشت عکسای دانشگاهشو نشونم میداد تو لپ تاپش .

من کنارش نشسته بودم و قلبم داشت می اومد تو دهنم .

خیلی دلم می خواست همون موقغ سرمو بذارم روی شونه اش و راز دلمو بهش بگم .

ولی اینکار و نکردم .

فکرمو خوند .

گفت : یادته بچه بودیم بهمون میگفتن جولز و جولی ؟

گفتم : معلومه . مگه میشه یادم بره .

نمیدونم به چی داشت فکر میکرد . هیچی نگفت .

گفتم : حالا چطور مگه ؟

گفت : هیچی ! همینطوری ...

یه چیزی توی قلبم میگه دوستم داره .

خدا کنه راست بگه .

 

                         ما دو تا

 


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

20990:کل بازدید
3:بازدید امروز
3:بازدید دیروز
درباره خودم
من و یک نفر دیگر ...
الهه
عاشق شدم ، کاش ... بدونه !
لوگوی خودم
من و یک نفر دیگر ...
لوگوی دوستان














لینک دوستان

عاشق آسمونی
عاشقان
عشق است حجازی و استقلال
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
hamidsportcars
مهر بر لب زده
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
فریازان ...تویسرکان...همدان faryazan
سفیر دوستی
یادداشتها و برداشتها
.: شهر عشق :.
پرنسس زیبایی
طریق یار
اس ام اس جوک SMS jok
خوش آمدید
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
آدمکها
نور
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
COMPUTER&NETWORK
سالار نیوز خسروشهر
روانشناسی پیام نور ایوان
سرود عرش
دانلود و نقد کتاب
*ستاره ی سرخ*
گرافیک و نقاشی ایرانی moosa ghasemi
متالورژی_دانلودکده ی مهندسی متالورژی(rikhtegari.com)
ورزشی & کامپیوتر & موبایل & بازی
دختر تنها
Sea of Love
MOHAMMAD.HAHSEMI86@YAHOO.COM
فقط خدا
گنجینه
احساس ابری
ME&YOU
خسته از عشق
ناگفته های آبجی کوچیکه
عاشق دلباخته
عشق من
تنهایی
Ali 09357004336
گل پیچک
رویاهای یک معلم
یالان دنیا
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
مسائل شیطان پرستی در ایران و جهان
از شیر مرغ تا......جون آدمیزاد!!
کشکول
فریاد بی صدا
My World
آریایی
nafas
جانم فدای رهبر
آمعدلی خسروشاه
هر روز به روزیم
محله ی ببعی ها....
MIDWIFERY
دلتاگیم
سوپر لینکستان لیندا
حدائق ذات بهجة
پاتوق
پسران جوان
آسمان بی حجاب
بی تاب
نسیم شبنم
تفریحی
گل رز وحشی تنها
tecnologycontorol
گیتارسیاه
خسروشهر
همه چی درباره سینما
AMIR
رویای معین
سوز و گداز
L0ve U4 Ever
biyaydhkoshbashim
فراغت
معماری وشهر سازی
شادی(زمزمه های دلتنگی)

اشتراک