سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من و یک نفر دیگر ...
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
آن که نهان خود را اصلاح نماید خدا آشکار او را نیکو فرماید ، و آن که به کار دینش پردازد خدا کار دنیاى او را درست سازد ، و آن که میان خود و خدا را به صلاح آرد ، خدا میان او و مردمان را نیکو دارد . [نهج البلاغه]
نویسنده : الهه:: 89/2/31:: 1:30 عصر

 

 اون همونیه که من می خوام . منم همونیم که اون میخواد .

ما همدیگرو خوب میشناسیم . میدونیم که همدیگرو دوست داریم.

ولی حاضر نیستیم به روی خودمون بیاریم .

12 سالش بود که مامانمینا حقیقتو بهش گفتن . بهمون گفتن .

 من 11 سالم بود  . هیچ کدوم باورمون نمیشد .

تا یه مدت طولانی دپرس بود .

انقدر دلم براش سوخت وانقدر براش گریه کردم که حد نداشت .

تا یکی دو ماه انگار با مامانمینا قهر بود . باهاشون سرسنگین رفتار میکرد . مدرسه نمیرفت . غذا نمی خورد .

ولی با من درددل میکرد . من سعی میکردم همچنان مثل یه خواهر سنگ صبورش باشم .

اصلا از همونجا بود که ما با هم صمیمی شدیم . و یه چیزایی بینمون شکل گرفت .

ولی از اولشم جفتمون غد بودیم .

دوره ی راهنماییم بهترین دوره ی زندگیم شد .

چون داشتم کم کم عشقو تجربه میکردم  .

مامان و بابام ( یا مامان و بابامون ) هم میدونن ما همدیگرو دوست داریم . البته از عمق فاجعه خبر ندارن .

فکر میکنن یه علاقه ی خواهر و برادرانه اس .

از گریه کردنای من توی مدتی که اون پیشمون نیست فهمیدن .

مامانم قشنگ متوجه میشه . خب مادرمه به هر حال .

پارسال که تازه از ما جدا شده بود ، اون ماههای اول ، هر موقع می اومد پیشمون واسه من یه چیزی می آورد .

البته برای مامان و بابا هم می آورد .

ولی من فکر میکنم فقط برای خالی نبودن عریضه این کارو میکرد .

نمی دونم . شاید هم این یک رویا باشه . شاید اصلا اون منو فقط مثل یه خواهر دوست داره .

نمی دونم . نمی دونم .

.

.

.

 

ما دو تا
نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

20993:کل بازدید
1:بازدید امروز
5:بازدید دیروز
درباره خودم
من و یک نفر دیگر ...
الهه
عاشق شدم ، کاش ... بدونه !
لوگوی خودم
من و یک نفر دیگر ...
لوگوی دوستان














لینک دوستان

عاشق آسمونی
عاشقان
عشق است حجازی و استقلال
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
hamidsportcars
مهر بر لب زده
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
فریازان ...تویسرکان...همدان faryazan
سفیر دوستی
یادداشتها و برداشتها
.: شهر عشق :.
پرنسس زیبایی
طریق یار
اس ام اس جوک SMS jok
خوش آمدید
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
آدمکها
نور
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
COMPUTER&NETWORK
سالار نیوز خسروشهر
روانشناسی پیام نور ایوان
سرود عرش
دانلود و نقد کتاب
*ستاره ی سرخ*
گرافیک و نقاشی ایرانی moosa ghasemi
متالورژی_دانلودکده ی مهندسی متالورژی(rikhtegari.com)
ورزشی & کامپیوتر & موبایل & بازی
دختر تنها
Sea of Love
MOHAMMAD.HAHSEMI86@YAHOO.COM
فقط خدا
گنجینه
احساس ابری
ME&YOU
خسته از عشق
ناگفته های آبجی کوچیکه
عاشق دلباخته
عشق من
تنهایی
Ali 09357004336
گل پیچک
رویاهای یک معلم
یالان دنیا
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
مسائل شیطان پرستی در ایران و جهان
از شیر مرغ تا......جون آدمیزاد!!
کشکول
فریاد بی صدا
My World
آریایی
nafas
جانم فدای رهبر
آمعدلی خسروشاه
هر روز به روزیم
محله ی ببعی ها....
MIDWIFERY
دلتاگیم
سوپر لینکستان لیندا
حدائق ذات بهجة
پاتوق
پسران جوان
آسمان بی حجاب
بی تاب
نسیم شبنم
تفریحی
گل رز وحشی تنها
tecnologycontorol
گیتارسیاه
خسروشهر
همه چی درباره سینما
AMIR
رویای معین
سوز و گداز
L0ve U4 Ever
biyaydhkoshbashim
فراغت
معماری وشهر سازی
شادی(زمزمه های دلتنگی)

اشتراک